טוסקני - טוסקני

.

ss-23-oslo-141913
ss-23-oslo-141913
ss-23-travel-perth-voyager-142141
ss-23-travel-perth-voyager-142141
SS_2018_TRAVEL_BAGS
SS_2018_TRAVEL_BAGS
fw-2019-lisbona
fw-2019-lisbona
ss-22-142141-tlvoyager
ss-22-142141-tlvoyager
ss-2020-travel-luggage
ss-2020-travel-luggage
Previous Next

תיקי עור טוסקני  תיקי עור יוקרתיים לנשים וגברים שנתיים אחריות מלאה !
מכירה סיטונאית לחנויות ועסקים

  •     תיקי עור יוקרתיים מאיטליה
    100% עור אמיתי ! שנתיים אחריות מלאה


כשמדובר בתיקים וארנקים, עור הוא הטוב ביותר מכולם. האהבה הרב שנתית לעור שלטה בכל האחרים, וזו הסיבה שתעשיית העור עשתה רבות כדי לקיים את האהבה והגאווה בדמות המותגים הטובים ביותר ברחבי העולם. בואו נלמד מהם הגורמים שהופכים את מותגי העור ליקרים כל כך בהשוואה למותגים מקומיים:
עמידות - כל חובב מותג שתשאלו מה הסיבה שהוא דבק במותג מסוים למרות כל האלטרנטיבות סביבו, התשובה הנפוצה ביותר שתקבלו היא "עמידות". מותגי פרימיום מבטיחים כי המוצרים שלהם עשויים מעורות ומחומרי גלם איכותיים בלבד. בשל כל כך הרבה סוגי עורות ודירוגם ,הם מבצעים חיפוש נרחב אחר העור והטאנינים (חומרי צבע מהצומח) האיכותיים והטובים ביותר כחומרי גלם ולהפיק את המוצר העמיד ביותר. כמו כן, האומנות של עור טהור גורמת לו להיות עמיד בפני בלאי שימוש נרחב ולכן הופכת את המותגים לפופולריים. מצד שני, לעתים קרובות בשווקים מקומיים משתמשים בעור מעורב או סינטטי שהם זולים וזמינים מאוד. מוצרים שכאלה לא יחזיקו מעמד זמן רב.
תהליך ההפקה - עור אמיתי מעובד בתהליך קפדני על מנת ליצור מוצרים עדינים וללא פגמים שלעתים קרובות אנו מוצאים בחנויות פופולריות. השלבים כמו שיזוף (צביעת העור), יחד עם ריפוי, השרייה, צמצום והסרת גודש, פלסינג, בייטינג, כבישה וכו 'הם תהליכים שאורכים זמן רב ונרחבים הדורשים תשתית נאותה, שמירה על בריאות והיגיינה, וגם בלאי רחב. מותגי פרימיום מוכרים את העור המעובד הטוב ביותר וישמרו על המרקם האמיתי של העור .שיזוף נוסף מסיר את הלחות מהעור, משום שעור נוטה להיסדק או להקרע לאחר זמן מסוים בנוסף לריח רע והתפתחות של פטריות. חברות מקומיות או קטנות נטולות תשתיות ענק, אינן בהכרח מבצעות את כל שלבי העיבוד. יתר על כן, משתמשות במוצרים סינטטיים של פוליאוריתן או פולי-ויניל או שאריות עור אשר מטופלים בדחיסה על מנת ליצור משטחים של מוצרים זולים יותר, הנראים אמיתיים ודומים לעור מקורי. מוצרים כאלה הם זולים הרבה יותר אולם לא יאריכו זמן רב.
עיצוב יצירתי וייחודי - מותגי פרימיום משקיעים רבות במעצבים מקצועיים בכדי ליצור עיצובים ייחודיים ומעוצבים ללקוחות. עם הרבה תשומת לב למטרה, היישום, השימוש וההזדמנויות, אנו מוצאים הרבה וריאנטים בעיצובים וסגנונות שהופכים אחר כך פופולריים ככל שהם מופיעים במדיה ובקמפיינים שונים. לכן מותגי פרימיום נבחרים ליצור הצהרות סגנון. בצד השני, חברות עור קטנות מתמקדות בעיקר ביצירת העתקים והעתקים של עיצובים פופולריים במיוחד. בדרך כלל הם לא עובדים על העיצובים ומכאן שנמצאים ברובם לא מושכים.מקוריים ואותנטיים - המותגים הנחשבים ששרדו למעלה מעשור עשו את המאמצים הענפים שלהם להרוויח וליצור את השם. הם בונים מותג המבוסס על אמון ואהבת הלקוחות שלהם. מכאן, שסביר שתמיד הם מוכרים עור מקורי ואיכותי. בנוסף, מותגי פרימיום מציעים עור מוסמך. אישורים כאלה ניתנים לאחר ביקורת נאותה המבטיחה כי העור הוא מקורי וננקט באמצעים נדרשים לפני הבאתם ללקוחות. לפיכך, לקוחות יכולים לסמוך באופן עיוור על חברות המציעות עור מוסמך כמוצר מקורי , מתוך ידיעה שהם יהיו לכל החיים ולא יגרמו לדאגה כלשהי לאחר הרכישה של המוצר. לחברות מקומיות יש תשתיות קטנות שאינן מאפשרות עיבוד מלא של עור. הם גם מגלים דרכים חכמות יותר להציג מוצרים דומים יותר לעור בשוק, כך שלקוחות יתייחסו אליהם כעור מקורי. המוצרים שלהם הם בעיקר סינתטיים, או עשויים שאריות עור .לרוב הם גם חסרים ברישיונות ואישורים מתאימים ואינם עומדים בנורמות הנדרשות.
אביזרים - הדבר החשוב הבא שממלא תפקיד חיוני הוא האביזרים של כל מוצר עור שאנו קונים. לאוהבי עור אכפת מאוד מעור ובעת בחירת מוצר כלשהו, ​​מגיע להם אותם אביזרים מושלמים שעשויים ללוות אותם לכל החיים. מכיוון שעור הוא מוצר עמיד מאוד, אביזרים מקומיים בדרך כלל נוטים להקרע או להתפרק, או מועדים לפתח לחלודה עם הזמן. זו הסיבה שרוב מותגי הפרימיום משתמשים תמיד בפלדת אל חלד ברוכסנים, קריסטלים וחרוזים באיכות גבוהה כדי לשפר את העיצובים שלהם. במקרה של מותגים מקומיים, הרוכסנים הם מפלדה עדינה אשר מחלידים בקלות רבה כאשר הם נחשפים ללחות וגשם.
מדיניות האחריות והחזרה - מותגי פרימיום בטוחים מאוד באיכותם ובעמידותם של המוצרים שלהם. מכאן שהם יכולים להציע בקלות אחריות ללקוחותיהם ולמכור את מוצריהם תחת מדיניות החזרה מקלה. כך שבמקרה שלקוח רוצה להחזיר את המוצר גם על בסיס  אחר בתמורה בקלות. מרבית המותגים מציעים החלפה מלאה של המוצרים למקרה שיימצאו שבורים, קרועים או פגומים. מותגים מקומיים אינם מצליחים לספק אחריות כלשהי ללקוח שלהם.  לרוב "מכירה חד פעמית" בה הלקוחות צריכים לשאת באחריות מלאה למוצרים שהם רוכשים.
שירות הלקוחות - שירות לקוחות לפני ומכירות הוא גורם חשוב נוסף לכך שאנו דבקים במותגים האהובים עלינו. חברות אלה קשובות לצרכי לקוחותיהם, לשביעות רצונם ותלונותיהם. לשם כך הם משקיעים בצוות מכירות ושירותים מוסמך בכדי לספק את צרכיהם, לשים לב למשוב שלהם. הלקוחות מרגישים בטוחים מאוד, מאובטחים ונוחים עם הקנייה שלהם. המותגים המקומיים מקיימים גם קשרים טובים, אך עם טווח הגעה מוגבל הם לא מצליחים לגדול ונותרים מוגבלים בתוך שטח קטן ומספר מוגבל של לקוחות בלבד.