.


תיקי עור מהעורות הטובים בעולם  100% עור אמיתי !
החשמונאים 93 תל אביב


תיקי עור טוסקני  תיקי עור יוקרתיים לנשים וגברים שנתיים אחריות מלאה !
מכירה סיטונאית לחנויות ועסקים
לונה
אי אפשר לדעת מי המציא את התיק, אבל נראה שהם היו איתנו כמעט מההתחלה. ,תיקים עשויים פשתן, פפירוס ועור נמצאו במצרים העתיקה, מהשנים 2686 עד 2160 לפנה"ס. ביוון העתיקה, תיקי עור קטנים שימשו למטבעות; אחד מבעלי הארנקים הידועים הראשונים היה יהודה איש קריות, שתפקידו היה לשאת את שק הכסף . למוזיאון הבריטי יש מכסה זהב ונופך, על פי החשד הגיע מתיק השייך לאדם במאה השביעית ונמצא בחפירת סאטון הו. ישנם תיקים המתוארים בגילוף קיר אשורי שנמצא בארמונו של אשורנאסירפאל השני בנמרוד במאה התשיעית, ובהם דמות מכונפת עם מה שנראה כמו ארנק.

חשוב לא להתייחס אליהם כפסלים מעור ובד, אלא לחשוף את התפקיד הייחודי המיוחד שהם ממלאים בחיינו הפיזיים והפסיכולוגיים כאחד, והדרכים שבהן הם הופכים לחלק לא רק מהשיא האופנתי אלא גם מההיסטוריה. שלמרות כל האיטרציות שלו, אין תחליף לתיק. מכאן המופע, הגדול ביותר שהוקדש לתיקים שייערך במוזיאון שאינו מוזיאון לתיקים בלבד  ב-2004 במוזיאון דה לה מוד בפריז. (המוזיאונים לתיקי בלבד כוללים את מוזיאון התיקים של סימון בסיאול; המוזיאון טאסן, או מוזיאון התיקים והארנקים, באמסטרדם; ומוזיאון הארנקים של ESSE בליטל רוק, ארון.) מורכב מיותר מ-250 תיקים וחפצים הקשורים לתיקים מרחבי העולם, "תיקים:  מחולק לשלושה חלקים: פונקציה ושימושיות ועיצוב ועשייה (איך בנויים תיקים). יש תיקים מפורסמים מהסוג שחדרו לדמיון של תרבות הפופ, כמו בירקין הראשון שנעשה עבור ג'יין בירקין, שהושאל למופע על ידי בעליו הנוכחיים, אספן ובעל בוטיק צרפתי. (גב' בירקין מכרה את התיק במכירה פומבית ב-1994, והוא מגיע עם שריטות וסימני שימוש אחרים.) יש את באגט הפנדי שנגנב מדמותה של שרה ג'סיקה פרקר בפרק של "סקס והעיר"  אהובה של קים קרדשיאן ווסט
יש תיקי חשמל, כמו אספרי המובנה של מרגרט תאצ'ר ותיבת המשלוח האדומה של ווינסטון צ'רצ'יל לניירות מדינה. ויש תיקים היסטוריים, כמו אינרו, תיק פילבוקס מהמאה ה-19 ששימשו גברים יפנים לנשיאת תרופות, וארנק מהמאה ה-17 בצורת צפרדע. הם מזכירים לנו, אמרה גב' סאווי, "שלא המצאנו שום דבר", כולל הקונספט של תחילת המילניום של תיק It. "שניהם מיכל זוהר מאוד של חפצים אישיים שפועל כמעין כלי קיבול סודי וגם מיכל של זיכרונות", אמרה. "במקביל, הם נראים מאוד על הגוף, אומרים לאנשים מי אנחנו ומי אנחנו רוצים להיות. הם מגלמים את המתח בין פנים וחוץ לבין תפקוד ומעמד". תיקים הם משהו שאתה נוגע בו כל יום - החומריות שלהם אנדמית למשיכה שלהם - כמו גם דגל שהעולם החיצון יכול לראות. ככאלה הם ממלאים תפקיד כפול כמו נוחות אישית ותקשורת ציבורית. עבור חפץ קטן יחסית, אפילו יומיומי, הם מכילים המונים. אז אולי מה שצריך להפתיע הוא לא שהתיקים סבלו, אלא שזו ההופעה הראשונה ש-V&A מקדישים להם, אחרי הופעות על נעליים וכובעים. זאת למרות שאוסף המוזיאון כולל 2,000 תיקים, כמעט בכל מחלקה אוצרותית, ולפי הקטלוג המלווה את התערוכה, "בכל חודש, מבקרים מכל העולם משאירים כ-10,0A00 תיקים ומזוודות במלתחות" של המוזיאון. 
מה יש בתיק? זה אולי מנוגד לאינטואיציה, אבל גם אם אנחנו יוצאים פחות במהלך המגיפה, לעתים קרובות אנחנו צריכים לסחוב יותר כשאנחנו יוצאים, כלומר התיקים שאנחנו בוחרים חשובים יותר ויותר. הם צריכים להחזיק חומר חיטוי ידיים, כפפות, מסכות, נעליים נוספות, כל ציוד המגן האישי שהתרגלנו עכשיו להביא לכל טיול - בדיוק כפי שבמהלך מלחמת העולם הראשונה, ציינה גב' סאווי, אנשים היו צריכים שקיות כדי להחזיק את הגז שלהם. מסכות. זה גם נכון, אמרה בת' גולדשטיין, אנליסטית האופנה, ההנעלה והאביזרים ב-NPD Group, שלמרות ההאטה הכללית בשוק התיקים במהלך המגיפה, פלחים מסוימים הוכחו כעמידים במיוחד, במיוחד הקצה הגבוה והמכירה החוזרת. צ'ארלס גורה, המנכ"ל של אתר המכירה החוזרת של ריבאג, אמר שרגע לאחר תחילת הנעילה בארצות הברית היה להם שבוע של מכירות גדול יותר של 2019 ביחד; הוא מייחס את הצמיחה לצורך ב"טיפול קמעונאי" ורצון בטיפול עצמי. גב' סאווי מצטטת שלושה גורמים נוספים: המגזרים המקצועיים שנשארו סולבנטיים במהלך המגיפה שמרו על זרם הכנסה גם כאשר אירועים עכשוויים צמצמו את ההוצאה לפי שיקול דעת, ויצרו יותר הכנסה פנויה; העובדה שמכל פריטי האופנה, התיקים הם מהקלים ביותר לרכישה באינטרנט, יעד הקניות הנוכחי של כולם; והנטייה ההתנהגותית, בעיתות משבר, לסגת לקלאסי, להכניס כסף לחתיכות שיש בהן את ההשקעה והערך האסתטי שלהן.
באשר לחפצי השקעה, ציין כי השוק של תיקי אספנות - במיוחד תיקים של מותגים כמו הרמס, שאנל ולואי ויטון - "עשה כל כך טוב שהוא עלה על האמנות, מכוניות קלאסיות ואפילו דפק נדירים וויסקי מפסיד את המיקום הראשון שלו כהשקעה של תשוקה השנה". מאז 2010, נכתב בדו"ח, "הערך הממוצע" של תיק יד של הרמס קלי עלה ב-129%. הצלחת התיק יצרה אפקט מטפטף, וכעת "אספנים מאמצים יצירות וינטג' של מותגים איקוניים אחרים". אז אף על פי שאולי לעולם לא נחזור לשיא הרכישה לפני 2020, ובעוד סגנונות וגדלים עשויים לעלות ולרדת עם צרכי החיים - נראה כי לרוחבי הגוף יש רגע מיני,  - התיאוריה לפיה תיקים הם פריט מהעבר אינה סבירה באותה מידה. כמו שהארונות שלנו לא חזרו למכנסי טרנינג למרות שהצ'יקן ליטלס בכו שהאופנה נפלה, כך האקססוריז שלנו לא יצטמצמו לחבילת הפאני.ואכן, בתוך כל הסחטת הידיים - אולי דווקא בגלל הסחטת הידיים - חושבת שהתיקים הפכו לעוד סוג של סמל. לא של שאיפה או פינוק, לא של מה שאיבדנו, אלא של אופטימיות ותקווה. זה להניף את התיק על הכתף זה להצהיר הצהרת אמונה: יום אחד נצא שוב. וזה אומר, היא אמרה, "הבנו שאנחנו כן צריכים תיקים. למעשה יותר מתמיד".

תיקים
, תיקי שליח, תיקי יד ותיקי כתף הם כולם מרכיב הכרחי לארגון הדברים לפי הזדמנויות שונות. עור מחוספס, קשוח ועמיד הוא ללא ספק חומר הגלם המועדף ביותר שמפוסל לתוך שותף המשתמש היומיומי הפונקציונלי הזה.

תיק עור איכותי נחשב לרוב למותרות מהכרח. הם נתפסים כאש ששורפת בכיס, ומכאן שאינה משתלמת על ידי האדם הפשוט. 
על מנת לדעת האם המחיר שאתה משלם עבור תיקי עור שווה כל אגורה, עיין במאמר זה כדי לדעת את המחיר הסביר שיש לשלם עבור תיק עור בצורות שונות.
תיק מצלמה מעור
תיק עור דאפל ,גמיש ממלא תפקיד ראשוני מאוד בחיינו העמוסים. הם העוזרים הטובים ביותר שעוזרים לך כל הזמן, בין אם זה פגישת עסקים מחוץ לעיר או משלחת ציד או נשיאה לחדר הכושר או נסיעה.
אז תיק עור מרווח הוא השקעה. יש צורך לבצע השקעה זו בתבונה על מוצר איכותי. סכום המחיר שאפשר לזרוק על תיק כריות עור הוא בין 700  ל -1000 שח

 תיק רשמי מעור שסגנוונו תואם את הלבוש הפורמלי שלך לעבודה הוא בעל משמעות. דגמי קופסא נוקשה מעניקים מראה עילג שאינו מוערך במקום העבודה, דמוי עור רכים וקטיפים הם המבוקשים כיום.
תכונה אחת שאמורה להיות מסונכרנת עם הטרנדים של היום ומחר, כדי למנוע מהתיק להיראות מסודרת במקום העבודה. תיקים הם מנשא יומיומי, שבגללו הרבה זמן אנו מוציאים יותר מהנדרש ברכישת תיק.
בדרך כלל אפשר להוציא בסביבות 800 עד 1200 שח עבור פיסת עור עשירה זו שתגדיר את הסגנון שלך.

תיקי שליח מעור
חלפו הזמנים שבהם גברים היו נושאים רק את הארנק. עם הופעתם של טלפונים חכמים, אייפד, קינדל, גברים צריכים לסחוב מספר דברים מדי יום. תיקי שליח מעור הגיעו לעזרתם.
הם לא רק שהם נוחים ורב -פנים, הם התגלמות של תיק טיול אופנתי על מנת להצהיר על מקום החופשה שלהם, גברים מפזרים סכום נכבד מהחסכון שלהם ברכישת תיק שליח ללא מחשבה שנייה.
נתח הוגן שישולם יהיה בסביבות600 עד 1000 שח עבור אומנות הטובה ביותר ועור משובח.
תיקי שליח מעור לגברים

כדי להחזיק תיק יד מעוצב מעור, יש עוד מאה קורבנות שאישה צריכה להקריב. אנו חיים בתפיסה מוטעית כי הנתונים הגבוהים יותר בתג המחיר, המאמרים אופנתיים יותר. 
למה לשלם הון אם אתה יכול להשיג תיקי יד על פי בחירתך במחיר נמוך בהרבה וללא הקרבה, תוך נגיעה אחת בלבד?
למגוון המלא בקרן באתר הבית שלנו  לחצו כאן 

למגוון המלא של תיקי עור ומוצרי עור לגברים בקרו

תיקי עור לגברים / תיקי כתף / תיקי גב / ארנקי עור / תיקי עור למחשב נייד / תיקי עור למסמכים /תיקי עור לנסיעות /אביזרים
בלי לוגו

תיקי עור לנשים יוקרתיים:

מכיוון שמדינות רבות באירופה הכריזו על הגבלות חדשות על נגיף הקורונה בסוף ספטמבר 2020, 100 מותגי תיקים נהרו למילאנו כדי להציג את הקולקציות החדשות שלהם ביריד מוצרי העור הבינלאומי של איטליה, Mipel. ההתכנסות שלחה מסר ברור מתעשיית האופנה היוקרתית של איטליה: "אנחנו פתוחים לעסקים".

כאשר איטליה הפכה למוקד המגיפה בפברואר, תעשיית הלבשת היוקרה ספגה מכה קשה. מפעלים ובתי מלאכה נאלצו להיסגר ומותגים נותרו עם מחסור בחומר, בהזמנות ובצוות.

מגזר האופנה של איטליה הוא תעשייה של 90 מיליארד יורו (82 מיליארד ליש"ט), המהווה 40% מייצור היוקרה העולמי ומעסיק כמעט חצי מיליון עובדים. ברחבי העולם, המגיפה עלולה לעלות לשוק היוקרה עד 100 מיליארד דולר (78 מיליארד ליש"ט), על פי קבוצת הייעוץ Boston Consulting.

צפו בסרט שלנו על איך התמודדה תעשיית התיקים ב-2020
אבל אחרי חודשים של מהומה והפסדים כלכליים, מותגי יוקרה איטלקיים סוף סוף מתחילים להחיות את העסקים שלהם. למרות תנאים קשים מאוד, 100 מותגים עדיין הגיעו למיפל השנה, מהווים כשליש מהכמות הרגילה, אומר פרנקו גבבריאלי, מנכ"ל מיפל.

"היה חשוב מאוד לעשות את המהדורה הזו של Mipel כי היינו רוצים להראות לעולם שאנחנו כאן", אומר גבבריאלי.

כמה מיצרני מוצרי עור איטלקיים שינו את הסדנאות שלהם לייצור ציוד מגן כמו מסכות פנים במהלך המגיפה (קרדיט: מיגל מדינה / Getty Images)
למרות שמותגים, גדולים וקטנים, התאימו בהצלחה את המודלים העסקיים שלהם כדי לשרוד במהלך המגיפה, בעלי מלאכה רבים חוששים מנעילה נוספת.

"השנה הבאה תהיה קשה מאוד", אומר גבבריאלי. במהלך הסגר הראשון, "לחברות רבות כבר היו הזמנות ביד. עכשיו אין להם חדשים לחורף".

איטליה היא ללא ספק היצואנית הגדולה ביותר של תיקי עור באירופה, מכרה 6.3 מיליארד אירו (5.7 מיליארד ליש"ט) מתוכם בשנה שעברה, לפי מיפל.

הסגר הראשון של איטליה, בן חודשיים, גרם למחזור של תעשיית מוצרי העור לרדת בכ-43% ולערך הכולל של הסחורות המיוצאות לרדת ב-31% במחצית הראשונה של 2020, על פי מחקר שבוצע על ידי Assopellettieri, מוצרי העור הלאומיים של איטליה אִרגוּן.

עסקים משפחתיים קטנים הם הלב הפועם של התעשייה. מותגים עולמיים רבים, כולל פראדה וגוצ'י, מסתמכים על אומנים בפירנצה כדי לייצר את הקולקציות שלהם. אם העסקים הקטנים הללו לא ישרדו את המגיפה, "האומנות שהיא תוצאה של מצוינות ומיומנות שעברו לאורך דורות, ומקור ההילה של 'תוצרת איטליה' - עלולה ללכת לאיבוד לנצח", דו"ח של חברת הייעוץ הניהולי מקינזי הזהיר באפריל.

תיקי יד איטלקיים מפורסמים בעולם בזכות האומנות שלהם והעיצוב האותנטי בהתאמה אישית. "המוצר האיטלקי תמיד היה הטוב ביותר [בין] מוצרי העור. זה אומן, [ולא] תעשייתי. בכל התיקים יש משהו אחר", אומר גבבריאלי.

עור רך הוא שם נרדף לעור טלה. תוחלת החיים של עור טלה ארוכה יותר מעורות אחרים. כתוצאה מכך, מעילי עור, מגפיים ופריטים אחרים שומרים על מראה לאורך זמן.
לתהליך השיזוף (צביעת העור בשיטה המסורתית עם טאנינים מהצומח- עץ אלון ,מנגרובים ועוד), לעומת זאת, יש השפעה רבה על העור. עור שזוף מזדקן טוב יותר מאשר עור כרום (צביעת העור בצורה מסחרית עם צבעים לא טבעיים ).

עור טלה מוערך מאוד בשל עמידתו. עמיד יותר ונשאר אותו דבר לאורך זמן רב יותר ,עור זה משמש למרבית ממוצרי טוסקני תיקים. האטרקטיביות שלו משתפרת כאשר מתפתחת הפטינה.

פטינה היא שינוי הדרגתי של העור לאורך זמן דרך אלמנטים שונים. הסיבה לכך היא שהעור סופג בהדרגה אלמנטים שונים לאורך שנים.

אור השמש, הלחות, התזות המים או אפילו השמנים הטבעיים מהעור שלנו כשאנו נושאים את תיקי העור.

עם הזמן העור מתחמצן ומתיישן באופן טבעי ויקבל אפקטים כהים 

5מאפיינים של תיקי עור באיכות גבוהה

תיקים הם מרכיב מרכזי באורח החיים המודרני שלנו מכיוון שהם מאפשרים לנו לשאת חפצים שונים ללא מאמץ. לא רק לנסיעות, אלא גם לציוד אישי. תיקי עור לעולם אינם נעלמים, והם כאן לנצח. 

תיקי עור המיוצרים באופן תעשייתי (מכונות ) שונים מאוד מהייצור ביד. כלקוח, לא תמיד ניתן לזהות בין שני אלה באופן ברור. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם קונים תיקי עור איכותיים

 עמידות:

זכרו כי עור באיכות מעולה, בין אם הוא מטופל ובין אם לא, הוא בעל עמידות מהותית. הוא אטום לתנאי מזג אוויר קשים כמו גם לבלאי.

אין ספק שתראו הבדל לאחר השימוש בתיקי העור במשך מספר חודשים. חובב תיק עור רציני מודע כל הזמן לאיכות.

2סוגים של עור:

ישנם סוגים רבים של עור נגיש, וגורם האיכות משתנה בהתאם. גם לאחר שנים של שימוש, תיקי עור איכותיים, במיוחד תיקי עור מלא, נראים חדשים לגמרי. עדיף להימנע מתיקי עור מפוצל.

הסיבה לכך היא שתיקי עור אלו מיוצרים משאריות עור שטופלו בפולימרים וכימיקלים כדי לספק ברק טבעי.

3 צבע:

תיקי עור לעבודה זמינים בארבעה צבעים עיקריים. לדוגמה, תיקי עור שחורים וחומים כהים מתאימים למסגרות מקצועיות המשדרות תחושת עוצמה. צבעים שחומים וחומים בהירים הם אידיאליים למראה קז'ואל או רגוע יותר. הימנעו מתיקי עור עם צבעים שונים.

ייחודי ואלגנטי:

עור אינו חומר טקסטיל;. תיקים מחומרים אחרים אינם מפתחים אישיות מובחנת עם חלוף הזמן. עם זאת, עור באיכות מעולה תמיד שומר על אופיו גם לאחר שנים רבות של שימוש.

תיקים כאלה לא רק מחמיאים לחוש האופנה שלכם, אלא הם גם גורמים לך להרגיש גאים בבעלותם.

תהליך שיזוף (צביעת העור):

תהליך השיזוף עצמו משפיע על איכות תיקי העור. עור בצביעת כרום (צבעים מלאכותיים ), ניתן לייצר תוך מספר ימים ולכן התהליך אינו יקר.צביעת העור בחומרים מן הצומח ידידותיים לסביבה,והתהליך ארוך ויקר.

מוצרי עור הם הטובים ביותר, בנויים להחזיק מעמד במשך דורות, הם כמעט ולא נשחקיםו הופכים ליפים יותר עם הזמן. תיק עור מכל סוג שהוא החתימה שלך. הוא מספר את הסיפור שלך, הוא יותר מסתם תיק רגיל. ברגע שאתם מתחילים לשאת אחד אתם אף פעם לא רוצים לחזור אחורה