.
תגיות בנושא:תיקי עור לגבר,תיקי עור לגברים,תיקים לגבר,תיקי עור איכותיים,תיקים מעור לגברים,תיק עור מנהלים,תיק עור למחשב נייד,תיק צד עור לגבר,תיק עור אמיתי,תיקי אוכף מעור לגבר,תיק קלא'ץ לגבר מעור.תיקי עור למחשב נייד לגבר,תיק גב עור לגבר,תיק עור אמיתי לאנשי עסקים,תיקים מעור איטלקי משובח,תיקי עור לגברים מהעורות הטובים בעולם.
טוסקני תיקים
תיקי עור יוקרתיים בעבודת יד מאיטליה
100% עור אמיתי ! שנתיים אחריות מלאה
טוסקני תיקים
תיקי עור יוקרתיים מעור אמיתי לגבר בעבודת יד מאיטליה
100% עור אמיתי ! שנתיים אחריות מלאה
תיק עור לגבר Oscar
עשוי מעור איטלקי מלא full grain leather
תא ראשי עם בטנת כותנה וכיס מרוכסן
טוסקני תיקים
תיקי עור יוקרתיים מעור איטלקי אמיתי לגבר בעבודת יד מאיטליה
100% עור אמיתי ! שנתיים אחריות מלאה
האם קמעונאים של תיקי עור יוקרתיים יעברו דיגיטל לנוכח כוח האקלים הנוכחי? למותגים כמו שאנל, גויארד והרמס אולי אין ברירה אלא למכור באופן מקוון !
בימיו הראשונים של האינטרנט חלקו מותגי תיקי היוקרה מעט מאוד מידע על הקולקציות שלהם ברשת. פרטי תיקים מכריעים כמו שמות תיקים, מידות ואפילו תמחור לא היו נעדרים מאתרי המותג היוקרתיים, וחנויות מקוונות אפילו לא היו מחשבה. ובעוד הטקטיקות הצמודות, קרוב לאפוד, עבדו זמן מה, אילצו את הצרכנים לחפש אחר מקום אחר במקום אחר (שלום TPF) או לצאת ישירות לבוטיק לסקופ, הרי בסופו של דבר מרבית מותגי היוקרה נכנעו והצטרפו לעולם המסחר האלקטרוני. ובכל זאת, חלק מהמותגים היססו ללכת בעקבות מתחריהם הרבים, אך מצב העניינים הנוכחי עשוי להכריח אותם לשנות את המנגינות שלהם. האופנה כולה הושפעה במידה רבה מהפנדמיה COVID-19. מופעי מסלול נדחו, הזמנות סיטונאיות בוטלו, המכירות צנחו וכמובן, חנויות קמעונאיות התנערו מכיוון שהחיים עומדים בקפידה. למרות זאת, חלק מהצרכנים עדיין קונים, ואירוע חסר תקדים זה אילץ את הקמעונאים מכל סוג לבחון מחדש כיצד הם מתקשרים ומשווקים מול הצרכנים. מותגים עומדים בפני אתגר ייחודי של ניסיון להכיר בטרגדיות שעולמנו מתמודד כל הזמן, ובכל זאת מנסים להניע מכירות בכל פעם שהם זקוקים להם ביותר. כאשר חנויות קמעונאיות סגורות ברחבי הארץ ובעולם כולו, מותגים נשענים על ערוצי המסחר האלקטרוני שלהם כדרך להישאר מעל פני המים. קמעונאים בכל רמות - כולל יוקרה - יושבים על הרבה מוצרים, ועם חנויות לבנים ומרגמות סגורות לעתיד הנראה לעין, מה המשמעות של זה למותגים שאינם מציעים מכירות מקוונות? אמנם האתר של שאנל כרגע אינפורמטיבי מתמיד, אך הצרכנים עדיין אינם יכולים לרכוש תיק באופן מקוון. ואל תחשבו אפילו לנסות לאתר מחיר עבור פריט בביתו המקוון של גוארד, שאתר האינטרנט שלו מיושן ולא אינפורמטיבי. למרות שהרמס אכן מציעים פריטים נבחרים למכירה באתר שלהם, התיקים הנחשקים ביותר כמו בירקין, קלי וקונסטנס לא נמצאים בשום מקום. בעוד שבסופו של דבר חנויות ייפתחו מחדש-השאלה הגדולה נשארת מתי?, אי אפשר לומר כמה זמן ייקח ללקוחות להרגיש נוח לבקר בהם. משבר זה אילץ הרבה מאוד שינויים על האנושות בפרק זמן קצר מאוד וכשם שמורים למדו ללמד ממיטב הנוחות של ספתם, מותגים אלה שאינם מנוסים באופן דיגיטלי צריכים להיות מוכנים ומסוגלים להסתגל. ניתן בקלות להפוך את אתר האינטרנט של שאנל לערוץ מסחר אלקטרוני המתפקד במלואו, אך גוארד והרמס פועלים קצת אחרת כשהם מתגאים בחוויה הקשורה ללקוח. שני המותגים יכולים לעבוד כדי להציע חוויות קנייה דיגיטליות מסוג כלשהו, לפחות בינתיים. אי וודאות כה רבה טמונה בעתיד האופנה ובחוויה הקמעונאית בכללותה, ומותגים חסרי נוכחות מקוונת חזקה יווצרו לא לבחון מחדש את האסטרטגיות שלהם בהתחשב באקלים הקמעונאי הנוכחי.