תיקים לנשים - טוסקני

.


תיקי עור מהעורות הטובים בעולם  100% עור אמיתי !
החשמונאים 93 תל אביב


תיקי עור טוסקני  תיקי עור יוקרתיים לנשים וגברים שנתיים אחריות מלאה !
מכירה סיטונאית לחנויות ועסקים
עתיד התיקים
בקטגוריה הגדולה והרווחית ביותר של מותרות, הדרך להצלחה צרה מבעבר. אילו סגנונות מוכרים ולמה?

צורות איקוניות ואופציות ברמת הכניסה של ויטון, שאנל, הרמס ואחרות צפויות לעלות על השוק. | מקור: 'מותגים'

פריס, צרפת - למרות ההצלחות האחרונות של אופנת היוקרה מחוץ לתחום מוצרי העור - עם מוצרי להיטים הכוללים נעלי ספורט של בלנסיאגה, נפיחות של מונקלר ומגלשות בריכה של ג'יבנשי שתופסות את אור הזרקורים - תיקים נותרים הקטגוריה הגדולה והרווחית ביותר בתעשייה.

לכן שקיות תהיינה קריטיות לכל ריבאונד מכירות שלאחר קוביד. זה עשוי להיראות מדאיג עבור מותגים בתקופה בה גלים רעננים של מקרי וירוס קורונה בארה"ב ובאירופה מאריכים את סידורי העבודה מהבית ומבטלים אירועים חברתיים, ומשאירים לצרכנים פחות מקומות מתמיד לשאת תיק.

ובכל זאת, השחקן הגדול ביותר של תיקי היוקרה, LVMH, הבעלים של לואי ויטון וכריסטיאן דיור, ראה את חטיבת האופנה שלה שואגת חזרה לצמיחה במהלך חודשי הקיץ. החברה דיווחה ביום חמישי שעבר על מכירות מוצרי אופנה ועור ב -12% לעומת השנה שעברה, בעוד שעונים, תכשיטים וקוסמטיקה המשיכו לרדת. למחרת זינקו מניות ה- LVMH, וכך גם יריבותיהן של בעלים של גוצ'י קרינג והרמס, שכן המשקיעים חשדו כי התחדשות רחבה יותר של מוצרי עור.

קאמבק מהיר לתיקים עשוי להיות קשה להתיישב עם אי וודאות כלכלית מתמשכת, כמו גם העובדה שברחובות בירות אופנה רבות, כמעט אף אחד לא נושא כזה. במהלך סוף שבוע אוקטובר שטוף שמש שטוף פריז, נשים עם תיק יד תקין, מהסוג שאתה נושא במקום ללבוש, ויכולות להתאים דברים בפנים - בניגוד לתא מצלב פחות יקר, מיני תיקים וארנקים על שרשראות - היו מראה נדיר .

קטגוריות כמו תכשיטים והנעלה יוקרתיים צמחו לרוב מהר יותר מאביזרים בשנים האחרונות, וככל שתיקי היד הפכו תחרותיים יותר, המותגים גודרו על ידי גיוון למוצרים כמו יופי בהרמס או תכשיטים משובחים בויטון.

ובכל זאת, תערובת התיק של הכוח השירות והעברת הסטטוס מקשים על הקטגוריה. "תיקים נותרו המוצר הקל ביותר לנשיאה כדי להוכיח טעם. כשאתה נושא תיק של לואי ויטון או שאנל, כולם הולכים לדעת מה זה", אמר ארואן רמבורג, אנליסט יוקרה ב- HSBC. "קשה יותר לשים לוגו גדול על טבעת."

אז מי הלקוחות שמניבים את הריבאונד באביזרים, אילו סגנונות הם נושאים - ולמה? BoF פורקת את הטרנדים המרכזיים המעצבים את הקטגוריה החשובה ביותר במותרות.

תיקים קטנים יותר ממשיכים לשלוט

ייתכן שקונים רבים כבר סיפקו את רצונם בתיק קטן בשנים האחרונות, אם זה באחד מתיקי המצלמה לו של איב סן לורן, בבגדי הניילון שהונפקו מחדש של פראדה או בפוצ'ט של לואי ויטון. אבל אל תצפה שהמחט תסתובב חזרה לתיקים הכבדים של פעם. מספר כוחות צפויים להתקשר כדי לשמור על סגנונות קטנים יותר, אם כבר לא ממש זעירים.

ראשית, לקוחות אסייתים ובמיוחד סינים מביאים לצמיחה במגזר יותר מתמיד מאז שהאזור הצליח להשיג את Covid-19 בעיקר תחת שליטה, תוך ציפה של הוצאות הצרכנים ואיפשר חזרה מהירה יותר לקניות. מותגי יוקרה סעדו את הקונים העולים בסין בסין, שלעתים קרובות אין להם אחים ויכולים למשוך משכורות משלהם כמו גם משאבים לא מחולקים של הורים וסבים.

ההתמקדות ברוכשי היוקרה הראשונים של אסיה וב- Gen Z צריכה להמשיך ולתמוך במומנטום סביב סגנונות קטנים יותר, בשל המחירים הנגישים יותר שלהם ואופיים קל לנשיאה. "ראינו התחדשות מסיבית של הצרכן," אמר רמבורג. "המאגר שלך לגיוס לקוחות חדשים הוא בעצם ללא שינוי לאחר קוביד."

מבנה גוף ותרבות יכולים גם הם למלא תפקיד. "עבור אסיאתים אנחנו לא כל כך גבוהים, ואנשים בערים עדיין משתמשים בתחבורה ציבורית בלובש את תיק שאנל או הרמס, ולכן עדיף שקטנה יותר", אמר מייקו שיבאטה, מנהל קריאייטיב וקונה את בוטיק היוקרה רסטיר ביפן.

כוחות אחרים התומכים בהצלחת שקיות קטנות יותר נמצאים ברחבי העולם. השימוש המוגבר בסמארטפונים גרם לכך שיותר צרכנים מעדיפים להשאיר את שתי הידיים חופשיות, כמו גם לא להזדקק למקום רב בתיקים למסמכים, סדר יום וספרים.

חובת הדיבורית הפכה את המותגים להנפיק מחדש קלאסיקות בעלות ידיות עליונות עם רצועות ארוכות נוספות, ולעתים קרובות אני